Promocja wydarzenia. Zainwestuj w winder

Organizujesz wydarzenie i chcesz je wypromować? Działania na oślep w niczym Ci nie pomogą, nawet jeśli masz do dyspozycji spory budżet. Zamiast tego musisz zastanowić się, które formy reklamy mogą pomóc wypromować event. Jednym z takich nośników jest winder reklamowy. Dlaczego warto w niego zainwestować? Właśnie na to pytanie spróbujemy odpowiedzieć w naszym najnowszym tekście. Zapraszamy do czytania!

Sięgnij po reklamę, która się jeszcze nie opatrzyła

Ulotki, czy nawet informacje wyświetlane na nośnikach OOH to formy reklamy, które zdążyły się już potencjalnym uczestnikom opatrzyć. Mimo to nadal wielu organizatorów imprez stawia na metody, nierzadko popełniając jeden podstawowy błąd, jakim jest umieszczenie jak największej ilości informacji.

W efekcie reklama nie zachęca do wzięcia udziału w evencie, nie mówiąc już o tym, że klient nie ma szansy na zapamiętanie wszystkich informacji. Pod tym względem winder jest o wiele lepszy. Ma on większą powierzchnię niż ulotka, więc te same informacje ładnie na nim rozmieścisz, a nie upchniesz. Co więcej, ta forma reklamy nie jest jeszcze na tyle popularna, a co za tym idzie, opatrzona, dzięki czemu bardziej przyciąga uwagę i zainteresuje potencjalnego klienta.

Zalety winderów

Windery reklamowe mają wiele zalet. Przede wszystkim są mobilne, bez problemu przewieziesz je w miejsce, w którym odbywa się promocja. Są oryginalne, wyróżniają się więc na tle innych reklam. Co więcej, poruszają się wraz z każdym podmuchem wiatru, dzięki czemu przykuwają uwagę odbiorcy.

Jakby tego było mało, winder zamówisz w atrakcyjnej cenie. Dzięki temu, że są stosunkowo niedrogie, możesz kupić ich kilka, dzięki czemu wzmocnisz tylko przekaz.

Sprawdź, jakie masz dostępne opcje na rynku. Odwiedź: https://avilo.pl/pl/113-flagi-reklamowe